Waar kan ik meer productinformatie vinden?

Op de productpagina vindt u informatie zoals materialen en pasvorm. Als u meer informatie nodig heeft die u niet vinden op deze pagina, neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar webservice@blue-industry.com.

Ik ben op zoek naar een artikel dat ik eerder online heb gezien, maar niet meer kan vinden.

U ons mailen op webservice@blue-industry.com met artikelbeschrijving/afbeelding. We kunnen altijd proberen om een nieuwe bestelling te maken bij een artikel bij onze leveranciers. Wij zullen u de mogelijkheden zo snel mogelijk laten weten.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Heb ik een account nodig om online te bestellen?

Nee, een account is niet nodig, maar we raden u aan een account aan te maken. Met een account bestellen zal de volgende keer zo veel sneller gaan en u uw bestelgeschiedenis bekijken, enz.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten of het werkt niet.

Controleer de inlogpagina en selecteer ' mijn wachtwoord vergeten ', uw wachtwoord wordt naar u gemaild.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee, zodra uw bestelling is bevestigd, u uw bestelling niet meer wijzigen. Dit is te wijten aan de onmiddellijke verwerking van uw bestelling.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Nee, zodra uw bestelling is bevestigd, u uw bestelling niet meer annuleren. Dit is te wijten aan de onmiddellijke verwerking van uw bestelling. U heeft altijd de mogelijkheid om uw bestelling terug te zenden zodra u deze ontvangt.

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Ja dat kan, binnen 30 dagen u uw bestelling retourneren en uw geld terug krijgen. Als u een artikel wilt ruilen voor een andere (bijvoorbeeld een andere maat), u de gewenste artikelen bestellen en deze artikelen apart betalen en de goederen terugsturen die u wilt terugsturen. Wij zullen u uw geld terug te krijgen ASAP. Zie bezorging & retouren.

Houd er rekening mee dat u bij terugkeer buiten de EU de juiste documenten met retourzending moet overleggen. In het geval van invoerrechten betaald door Cornelis Fashion B.V. wordt dit bedrag afgetrokken van het terugbetaalde bedrag. 

Ik heb betalingsproblemen.

Probeer het binnen enkele minuten opnieuw of probeer een andere betalingsmethode. Als het nog steeds niet werkt, neem dan contact met ons op bij de helpdesk van de klantenservice op webservice@blueindustry.com.

Er is een fout in de webshop.

Probeer het binnen enkele minuten opnieuw. Als het nog steeds niet werkt, neem dan contact met ons op bij de helpdesk van de klantenservice op webservice@blue-industry.com.

Hoe betaal ik voor mijn bestelling?

U betalen met iDeal, creditcard, PayPal. Zie meer informatie bij betaling.

Is het veilig om online te bestellen?

Ja, uw informatie is veilig bij ons, we zullen uw administratie niet verkopen aan andere partijen. De betaling op onze webshop is beveiligd. Meer info op het privacy beleid.

Welke valuta gebruikt u?

Alle artikelen zijn in EURO'S.

Wanneer wordt er een toeslag in rekening gebracht?

Zodra u uw bestelling bevestigd, wordt u begeleid naar Pay.nl betaalsite en u zult uw betaling op de manier die u kiest te maken. Houd er rekening mee dat de bestelling niet compleet is zonder betaling. Als u uw bestelling verlaat zonder te betalen, ontvangt u een e-mail waarin u wordt herinnerd om uw bestelling te voltooien.

Wat is mijn Bestelstatus?

Je de status van je bestelling bekijken op je account pagina. Als je geen account hebt gemaakt, vind je de informatie in de e-mail die je hebt ontvangen. U ontvangt ook een track & trace code om uw pakket bij te houden.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Als u uw bestelling vóór 14.00 uur op werkdagen voltooit, wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden. Pakketten binnen Nederland worden meestal de volgende dag afgeleverd, laat dan toe voor Max 48 uur levering.

Verzending binnen de rest van Europa zal zijn tussen 2-5 werkdagen, rest van de wereld 5-12 werkdagen. Zie verzendgegevens.

Kan ik mijn adres wijzigen?

U uw factuur en/of afleveradres wijzigen op uw rekening, maar niet meer voor een bestelling die nog open is.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U ontvangt een track & trace code met uw order conformatie, inclusief het adres waar u uw pakket volgen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Als u uw bestelling vóór 11,00 op werkdagen voltooit, wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden. Pakketten binnen Nederland worden meestal de volgende dag afgeleverd, laat dan toe voor Max 48 uur levering.

Verzending binnen de rest van Europa zal zijn tussen 2-5 werkdagen, rest van de wereld 5-12 werkdagen. Zie verzendgegevens.

Wat kan ik doen als er iets mis is met mijn bestelling?

Stuur ons dan een e-mail op webservice@blue-industry.com.

Hoe retourneer ik een artikel?

Breng uw retourzending aan op webservice@blue-industry.com. We doen ons best om u binnen 24 uur op werkdagen te antwoorden met een returnform, houd dan rekening met feestdagen en weekends. Gebruik dit formulier om uw artikelen te retourneren.

Kan ik een artikel ruilen?

U uw bestelling retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen voor de artikelen die u wilt. Controleer het retourbeleid.

Ik heb een klacht over de Blue Industry of iets dat ik heb gekocht.

We zijn erg blij om te horen dat je een klacht hebt, we zijn er om je op elke mogelijke manier te helpen. Stuur ons dan een e-mail op webservice@blue-industry.com met gedetailleerde informatie over uw klacht. 

Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

U contact opnemen met onze Head Office + 31 (0) 30 6865863 of stuur ons een e-mail op webservice@blue-industry.com.

Ik heb een compleet ander artikel ontvangen.

Het spijt ons zeer voor de mix up. Je zou niet denken, maar we zijn ook menselijk;-). Stuur ons dan een e-mail op webservice@blueindustry.com.

Wanneer komt de nieuwe collectie?

We ontvangen regelmatig nieuwe goederen, bijna elke maand, dus zorg ervoor dat u eens in een tijdje terug te checken! Volg ons ook op Facebook en Instragram om up-to-date te blijven voor nieuwe collecties.

.

.

.